Pályázati felhívás!
a Budaörsi Patkó Utcai Lakásfenntartó Szövetkezet Igazgatósága Elnöki tisztségére
A Budaörsi Patkó Utcai Lakásfenntartó Szövetkezet Igazgatósága és Felügyelőbizottsága pályázatot hirdet a lakásszövetkezet
Igazgatósága Elnöki
tisztsége elnyerésére. A lakásszövetkezet 1980-ban alakult meg, 100 lakást (99 lakás tagi tulajdonban, 1 lakás a lakásszövetkezet tulajdonában áll), a földszinten 8 db bérbeadott helyiséget tartalmazó ingatlan fenntartását 3 fős igazgatóság és 3 fős felügyelőbizottság irányítja, az épület energetikai felújításon átesett, de jelentős fenntartási munkák is folyamatban vannak. Az alapszabály és a belső szabályozottság teljeskörűen biztosított. A lakásszövetkezetnek nincs munkavállalója, a fenntartási munkák állandó, illetve eseti vállalkozói szerződések útján kerülnek megvalósításra. A tisztségviselői 5 éves mandátumok 2024. januárban lejárnak, így szükséges lesz a tisztségviselők új mandátum időszaki választása. A pályázati kiírás csak az igazgatóság elnöki tisztségre vonatkozik.
A pályázónak az alábbi feltételeknek kell mindenképpen megfelelni:
• regisztrált ingatlankezelői OKJ képesítés, a végzettség és a regisztráció iratainak másolati benyújtása,
• 30 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány benyújtása,
• nyilatkozat arról, hogy a pályázó nem áll a közügyektől és foglalkozási eltiltás hatálya alatt,
• legalább 5 éves házkezelésben eltöltött szakmai gyakorlat, ennek keretén belül referenciák pontos megjelölése,
• tisztség ellátásával kapcsolatos bruttó javadalmazási igény megjelölése, a javadalmazás tartalmi részletezésével.
A pályázatot a lakásszövetkezet tarsashaz.adat@gmail.com e-mail címére kell eljuttatni legkésőbb 2023. december 31-ig.
A pályázati feltételeknek megfelelő pályázóknak a tisztségviselő választó közgyűlésen 5 perces személyes bemutatkozást is biztosít az Igazgatóság.
Patkó Utcai Lakásfenntartó Szövetkezet
Igazgatósága és Felügyelőbizottsága
2040 Budaörs Patkó u 5.